SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Potrzebna agencja do kampanii "Niepełnosprawni Niezauważalni""

Fundacja Avalon zaprasza agencje do składania ofert na realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem "Niepełnosprawni Niezauważalni". Jej budżet to ponad 1,2 mln zł.

"Niepełnosprawni Niezauważalni” to tytuł szóstej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.  

Fundacja Avalon wybiera agencję, która będzie m.in. odpowiadać za emisję spotów video w TV, internecie, mediach społecznościowych, emisję spotów audio w radiu tradycyjnym oraz internetowym, działania reklamowe w internecie i na nośnikach zewnętrznych, komunikację i działania reklamowe w mediach społecznościowych, szeroko rozumiane działania PR, współpracę z twórcami internetowymi.

Kampania ma promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Ma uzmysłowić, że stanowią integralną i równoprawną część społeczeństwa, a ich potrzeby nie są odmienne od potrzeb pozostałej, pełnosprawnej części społeczeństwa.

Większość działań reklamowych ma być realizowanych od grudnia br. do lutego 2024 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,21 mln zł. Z tego: 160 tys. zł zostanie przeznaczone na realizację spotów wideo, 500 tys. zł - na zakup czasu antenowego w telewizji, 100 tys. zł na reklamę outdoorową, 70 tys. zł na reklamy digital, 150 tys. zł na działania PR i 75 tys. zł na influencer marketing. 

Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano do 31 lipca br. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 lipca br.

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii "Niepełnosprawni Niezauważalni""

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl