Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku
Fortis Bank pod hasłem "Nowy gatunek zysku" rozpoczyna kampanięreklamową swojego funduszu inwestycyjnego. Akcja, przedstawiającawymyślone zwierzę: Niedźwiedzia Byczego, obejmuje przede wszystkimBTL i direct marketing.
Startująca właśnie kampania reklamowa funduszu inwestycyjnegoFortis Banku jest utrzymana w stylistyce starodawnych rycin irelacji z wyprawy badawczej. Akcja przedstawia nowy gatunekzwierzęcia - Niedźwiedź Byczy, czyli Ursus Minotauri, mającysymbolizować zalety tej oferty: wolne od podatku zarabianie zarównona spadkach, jak i na zyskach oraz ochronę kapitału.
Akcja jest prowadzona w "Rzeczpospolitej", lecz przede wszystkimobejmuje BTL i direct marketing, m.in. materiały POS w placówkachFortis Banku oraz nadruki na koszulkach dla klientów i dziennikarzy ekonomicznych. Kreację kampanii - zaplanowanej na całykwiecień - przygotowała agencja reklamowa AirAgency, natomiastzakupem mediów Fortis Bank zajął się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku