Neymar Jr. ambasadorem TCL
Piłkarz Neymar Jr. został globalnym ambasadorem firmy TCL, produkującej telewizory i elektronikę użytkową. Kampanię z udziałem sportowca zainaugurowano w jego rodzinnym mieście - Sao Paulo.
W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. jest twarzą międzynarodowej kampanii firmy pod hasłem „Born a Legend". Billboardy z wizerunkiem piłkarza pojawią się na nowojorskim Times Square i hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, a także w lokalizacjach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Francji, Niemczech, Włoszech, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Australii i Chinach.
W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W naszym kraju promocja prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.
Podczas inaugurującego kampanię spotkania w Sao Paolo Neymar Jr. poznał dwa flagowe produkty TCL i wsparł otwarcie działań promocyjnych z jego udziałem.
- Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang, starszy wiceprezes TCL Corporation i dyrektor generalny TCL Multimedia. – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki - dodał Wang.
Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.
Dołącz do dyskusji: Neymar Jr. ambasadorem TCL