SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Newsweek" oraz "Forbes" z nowymi aplikacjami mobilnymi

Z końcem marca zostały udostępnione nowe aplikacje mobilne "Newsweeka" oraz "Forbesa" (oba tytuły Ringier Axel Springer Polska), które mają być spójne z serwisami oraz ich modelem subskrypcyjnym.

Dotychczasowe aplikacje mobilne zostały zamknięte. Nowe rozwiązanie ma ułatwić korzystanie z zakupionej subskrypcji zarówno na stronie www, jak i w samej aplikacji. - Jesteśmy przekonani, że nowe aplikacje poprawią komfort korzystania z naszych serwisów, co w szczególności jest istotne przy korzystaniu z materiałów wideo i audio - m.in. takich możliwości nie dawała poprzednia aplikacja obsługująca nasze serwisy - komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor rozwoju płatnych treści w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach subskrypcji Forbes.pl użytkownicy mogą uzyskują nielimitowany dostęp do wszystkich treści w portalu oraz do miesięcznika „Forbes Polska”, magazynu „Forbes Women”, tłumaczeń najlepszych tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz „Forum Ekspertów”. Miesięcznie to koszt 19,90 zł, a rocznie - 239 zł.

W przypadku wykupienia subskrypcji „Newsweeka” internauci otrzymują nielimitowany dostęp do wszystkich treści na Newsweek.pl, tygodnika „Newsweek Polska”, magazynów „Newsweek Historia”, „Newsweek Slow”, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka. Oferta miesięcznie kosztuje 19,90 zł, na pół roku - 119,90 zł, a rocznie - 229 zł.

Aplikacje można znaleźć na systemu iOS pod linkiem: „Forbes”, a „Newsweek”.

Z systemem Android: „Forbes”, „Newsweek”.

Usługa powstała na podstawie cyfrowej integracji platformy wydawniczej Ring Publishing z platformą Piano, na której wydawany jest zarówno „Forbes”, jak i „Newsweek”. Dostarcza ona usługę zarządzania treściami płatnymi. Ring Publishing obsługuje cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści, jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników.
 

Dołącz do dyskusji: "Newsweek" oraz "Forbes" z nowymi aplikacjami mobilnymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl