Danuta Breguła na czele rozwoju biznesu i subskrypcji w newonce.media
Pracę w newonce.media jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i strategii zaczęła Danuta Breguła. Poprzednio przez 12 lat pracowała w Agorze, odpowiadała m.in. za ofertę subskrypcyjną „Gazety Wyborczej”.
W newonce.media Danuta Breguła będzie nadzorować rozwój biznesu cyfrowego newonce.media, którego ważną częścią będzie płatna oferta. Pojawi się ona jesienią pod marką newonce.club.
W rozbudowywanym zespole kierowanym przez Bregułę są również Maciej Orłowski jako product owner, Adrian Lewtak - od lipca pracujący jako lead product analyst, project manager Przemek Krawczyk oraz CEO całej firmy Michał Michalski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach. Do dołączenia przekonały mnie elektryzująca marka, niezwykle ambitny plan zespołu, multimedialność oraz solidna wartość oferty programowej i produktowej, która rośnie z dnia na dzień w niespotykanym tempie - komentuje Danuta Breguła.
- Jestem przekonana, że dzięki konsekwentnemu stawianiu społeczności w centrum swoich działań, marka newonce dojrzała do wprowadzenia płatnego modelu. Wierzę w jego sukces i z przyjemnością wesprę newonce swoim doświadczeniem, pomysłami i relacjami z najbardziej innowacyjnymi mediami w świecie subskrypcji - dodaje.
Co w ofercie płatnej newonce.media?
newonce.media zapowiada, że płatna oferta newonce.club będzie obejmowała treści premium: artykuły nieinformacyjne, podcasty oraz materiały wideo z platform newonce (łączącej portal newonce.net i internetowe newonce.radio) oraz newonce.sport. Nie podano jeszcze konkretnego terminu wprowadzenia oferty ani warunków cenowych.
- Transformacja, którą rozpoczniemy jesienią, to z pewnością największy piwot w historii marki newonce. Świadomi światowych trendów i nieuniknionych przeobrażeń świata medialnego, zdecydowaliśmy się na tzw. ruch wyprzedzający. Wypływamy na nieznane nam wody, ale robimy to bez strachu, bo statkiem kierować będzie osoba, do której mamy ogromne zaufanie i której kompetencje cenimy najwyżej - mówi Michał Michalski.
- Danuta stoi za największym jak dotąd sukcesem subskrypcyjnym w polskich mediach, więc fakt, że do nas dołącza, traktujemy jako ogromną szansę, fantastyczne wyróżnienie oraz potwierdzenie wartości, którą chcemy zaproponować naszym odbiorcom - dodaje Michalski.
newonce.media wprowadzenie płatnych treści zapowiada od kilku miesięcy, realizuje cykl contentowy poświęcony płatnym mediom oraz prowadzi konsultacje z użytkownikami. Firma zapowiada, że od lipca takie działania zostaną zintensyfikowane.
Danuta Breguła zajmowała się cyfrowymi subskrypcjami „Gazety Wyborczej”
Poprzednio przez 12 lat Danuta Breguła pracowała w Agorze. Od 2014 roku była w ścisłym gronie osób odpowiedzialnych za wprowadzenie systemu limitowanego darmowego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” i jej oferty płatnej prenumeraty cyfrowej. W kolejnych latach zajmowała się rozwojem propozycji dziennika dla użytkowników sieci i prenumeratorów cyfrowych, a także całościową strategią subskrypcyjną „Wyborczej”
Przez ostatnie dwa lata ukończyła kursy dla menadżerów zajmujących się przemianą cyfrową mediów na Uniwersytecie w Oxfordzie i w Poynter Institute, a także program Center for Leadership.
W 2019 roku spółka newonce.media zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.
- Zmiany na rynku medialnym i reklamowym wywołane przez skutki epidemii koronawirusa miały oczywiście wpływ na funkcjonowanie spółki, jednak po pierwszej i w trakcie drugiej fali epidemii możemy z całą pewnością uznać, że nasz model biznesowy okazał się odporny na tego rodzaju przeszkody, przede wszystkim dzięki silnej dywersyfikacji naszego biznesu i możliwość uzyskiwania przychodów z różnego rodzaju działalności. Dzięki temu oczekujemy, że 2020 rok zakończymy z przychodami 15-20 proc. wyższymi niż w 2019 roku - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Michalski w listopadzie ub.r.
Dołącz do dyskusji: Danuta Breguła na czele rozwoju biznesu i subskrypcji w newonce.media