Netto promuje się w „Masterchef junior” w TVN
Sieć sklepów Netto została partnerem kulinarnego talent show „Masterchef junior” w TVN. Poprzednio, gdy stacja emitowała ten program z udziałem dorosłych, partnerem programu była sieć Makro Cash&Carry.
Program „Masterchef junior” zadebiutował na antenie TVN w minioną niedzielę, 21 lutego. Jego uczestnikami są kilku i kilkunastoletnie dzieci, które konkurują między sobą, gotując, o tytuł „Masterchef junior”.
Program ma formułę zbliżoną do nadawanego przez wiele lat przez TVN programu „Masterchef”, w którym rywalizowali między sobą dorośli. Od początku emisji tamtego programu, głównym jego partnerem była sieć hurtowni Makro Cash&Carry, która udostępniała większość produktów do realizacji programu jego uczestnikom, funkcjonowała jako partner programu i jego główny sponsor. Logo firmy widniało m.in. w spiżarni, do której dostęp mieli uczestnicy show.
W „Masterchef junior” spiżarnia obrandowana jest logo sieci sklepów Netto. Firma jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.
Netto na swojej stronie internetowej tak tłumaczy zaangażowanie w ten program: „Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować”. Dział prasowy Netto nie odpowiedział nam na pytania dotyczące szczegółów współpracy z TVN.
Przedstawiciele sieci Makro Cash&Carry nie wyjaśnili nam, dlaczego nie kontynuują sponsoringu tego kulinarnego show w nowej wersji. Innymi sponsorami programu są m.in. producent ręczników papierowych Velvet oraz firma Colian, która lokuje w nim swoje przyprawy Appetita.
Dołącz do dyskusji: Netto promuje się w „Masterchef junior” w TVN