Nawojka Chałupińska dyrektor zarządzającą Tidal w Polsce
Nawojka Chałupińska po roku pracy w polskim oddziale serwisu streamingowego Tidal awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej. Z firmą rozstał się Adrian Ciepichał.
Dotychczas Nawojka Chałupińska zajmowała w firmie stanowisko dyrektora marketingu. Funkcję tę objęła latem ub.r. Teraz awansowała na dyrektor zarządzającą serwisu Tidal w naszym kraju.
Do jej obowiązków jako dyrektor zarządzającej i country managera na Polskę należy m.in. rozbudowa bazy klientów, a także utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy. Nawojka Chałupińska przez jakiś czas będzie łączyć nowe stanowisko z obowiązkami dyrektora marketingu.
Chałupińska nie chciała komentować swojego awansu w Tidal. Do kwietnia dyrektorem generalnym był Adrian Ciepichał, który został prezesem e-Muzyki.
Przed dołączeniem do Tidal, Nawojka Chałupińska prowadziła własną agencje public-relations. Poprzednio kierowała działem PR i komunikacji w 4Fun Media. Pracowała także w Grupie Eurozet i wydawnictwie Gruner+Jahr. Z branżą marketingową związana jest od 10 lat.
Tidal to muzyczny serwis streamingowy, założony w 2014 przez szwedzko-norweską spółkę Aspiro. Rok później został wykupiony przez spółkę Project Panther Ltd, należącą do rapera Jaya-Z. W styczniu tego roku 33 proc. udziałów Tidala przejęła amerykańska firma telekomunikacyjna Sprint.
W Polsce Tidal działa od marca 2015 roku.