Od stycznia nowy, bezpłatny magazyn o ekologii dla klientów drogerii Natura
Sieć drogerii Natura zdecydowała się na wznowienie magazynu "Natura", który od 3 stycznia 2022 r. będzie ukazywał się jako miesięcznik. - Pismo jest skierowane nie tylko do klientów drogerii i członków Klubu Natura, ale także wszystkich osób zainteresowanych ekologią, zdrowym stylem życia w duchu zero waste i zrównoważonym rozwojem - zapowiada Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna magazynu.
- Wokół nowego miesięcznika i Klubu Natura chcemy skupiać ludzi, którym leży na sercu dobro Ziemi, którym nie jest wszystko jedno, gdzie mieszkają, jakim powietrzem oddychają, co jedzą, co kupują. Po prostu to jak żyją. Chcemy razem z nimi sadzić drzewa, być przewodnikiem po świecie naturalnych kosmetyków i inspirować do ekologicznych zachowań - mówi Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna miesięcznika "Natura". - Zachęcamy do życia w zgodzie z trendem zero waste, dlatego od pierwszego numeru pokazujemy sposoby na to, jak ponownie wykorzystać przeczytany magazyn.
Okładka magazynu to kolaż przygotowany przez Barbarę Olejarczyk, malarkę, projektantkę graficzną, która ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Okładki są tak zaprojektowane, żeby czytelnik mógł wyciąć prace i oprawić je w passe-partout, tworząc kolekcję unikalnych grafik. Co miesiąc Barbara Olejarczyk, która jest również aktywistką społeczną, będzie zachęcać czytelników do recyklingu całego magazynu.
Pierwszy numer ma 60 stron
Nowy layout miesięcznika "Natura" stworzyła Małgorzata Grula, dyrektor artystyczna studia projektowego PINKSHARK. Sekretarzem redakcji jest Olga Rosłonek. Pierwszy numer ukaże się w objętości 60 stron. Miesięcznik jest bezpłatny.
Grażyna Tomala-Tylman jest dyrektorem komunikacji i PR w Pelion S.A., największej firmie sektora ochrony zdrowia w Polsce. To spółka holdingowa, do której należy m.in. sieć drogerii Natura, skupiająca blisko 300 drogerii stacjonarnych w całym kraju oraz sklep internetowy www.drogerienatura.pl. Wcześniej była zastępcą redaktora naczelnego "Dziennika Łódzkiego", tworzyła także bezpłatne ekskluzywne magazyny "Strefa Biznesu" i "Strona Kobiet".
Dołącz do dyskusji: Od stycznia nowy, bezpłatny magazyn o ekologii dla klientów drogerii Natura