NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl
Wydawca NaTemat.pl i Anna Mucha pracują nad przekształceniem bloga parentingowego aktorki, Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Obecnie trwa rekrutacja dziennikarzy i menedżerów do redakcji, a start jest planowany na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wydająca NaTemat.pl firma Glob360 i Anna Mucha w sierpniu utworzyli wspólną spółkę, która odpowiada za przekształcenie parentingowego bloga aktorki, działającego pod adresem Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Prezesem nowej spółki został Tomasz Machała, szef NaTemat.pl i prezes Glob360.
- Anna Mucha była jedną z pierwszych blogujących aktorek w Polsce, zdobywając w sieci dużą popularność, setki tysięcy czytelników i tworząc społeczność. Zdecydowaliśmy się wspólnie z Anną zbudować Mamadu.pl, bo chcemy stworzyć wyjątkowej jakości magazyn parentingowy, łączący pracę redakcji i blogi z angażującą reklamą natywną - komentuje Machała. - Chcemy zbudować serwis ze społeczną ambicją, inspirujący, wywołujący dyskusje i otwierający debaty na temat wszystkich aspektów macierzyństwa i rodzicielstwa - zapowiada.
Anna Mucha prowadzi blog Mamadu.pl od jesieni 2007 roku. Przez ostatnich 7 lat blogowała również na inne tematy w serwisie Bloog.pl (należącym do Grupy Wirtualna Polska), gdzie pożegnalny wpis zamieściła w czerwcu br.
- Chciałabym, żeby Mamadu.pl było wyjątkowym portalem, gdzie rodzice czują się u siebie, gdzie pojawiają się ważne pytania i mądre odpowiedzi. Chciałabym, żeby w przyszłości było to miejsce również ważne społecznie, poruszające także trudne tematy i pomagające żyć w lepszych warunkach. Chciałabym także żeby to było miejsce które bawi, kształtuje gust, podaje ważne informacje i jest estetycznie wysmakowane... jednym słowem, żebyśmy byli najlepsi. Najlepsi dla dzieci i dla rodziców... - wylicza Mucha.
Do tej pory jedynym serwisem Glob360 był NaTemat.pl, który w maju br. odwiedziło 1,34 mln internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). W lipcu portal ruszył w odświeżonej wersji (zobacz szczegóły).
- Przed nami dwa podstawowe zadania. Konsolidacja, bo rozwijaliśmy się tak szybko, że niektóre miejsca musimy uszczelnić. Jednocześnie oczekuję rozwoju. Wyznaczyliśmy kilka interesujących obszarów, po serii rozmów wytypowaliśmy dwa-trzy najważniejsze. Zaczniemy niebawem te plany wypełniać konkretami - zapowiadał Tomasz Machała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl w maju br. (przeczytaj ten wywiad).
Mamadu.pl jako serwis wystartuje jesienią. Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska dziennikarskie i menedżerskie w redakcji, a dział projektowy i IT Glob360 przygotowują witrynę od strony technicznej. Wzmocniono już dział sprzedaży w firmie - dołączyła do niego Patrycja Bilewska, która wcześniej kierowała m.in. zespołem sprzedaży regionalnej Ringier Axel Springer Polska w Poznaniu.
Robert Jędrzejczyk, jeden z dwóch głównych udziałowców Glob360 (drugim jest Tomasz Lis), zapowiada, że firma zamierza uruchamiać kolejne serwisy tematyczne, mające charakter internetowych magazynów. - W ciągu dwóch lat młody i dynamiczny zespół naTemat zebrał cenne doświadczenia, pozwalające nam angażować się w nowe projekty medialne. Glob360 ma misję budowy najbardziej jakościowych, innowacyjnych i angażujących mediów w internecie. Takie też zadania postawimy przed zespołem Mamadu.pl - mówi Jędrzejczyk.
Dołącz do dyskusji: NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl