Natalia Gębska country managerem w AirHelp
Natalia Gębska została country managerem w AirHelp, firmie oferującej podróżnym pomoc w dochodzeniu swoich praw i ubieganiu się o odszkodowanie od linii lotniczych. Jej zatrudnienie spowodowane jest zintensyfikowaniem działań marketingowych w Polsce.
Natalia Gębska jako country manager odpowiada głównie za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej firmy AirHelp w Polsce. Poprzednio pracowała w branży energetycznej. Przez ostatni rok była szefem marketingu w spółce GPEC. Wcześniej pracowała jako marketing & PR manager w firmie Alexgroup Fashion.
Była też zatrudniona w działach marketingu firmk Akpol Baby i DeSmart/JustProto.
Firma AirHelp rozpoczęła swoją działalność w 2013 roku i dotychczas pomogła ponad 350 tys. pasażerów z całego świata uzyskać rekompensaty za zakłócone loty. AirHelp dziala w 18 krajach, obsługując klientów w 15 językach i zatrudniając na całym świecie ponad 150 osób.
Dołącz do dyskusji: Natalia Gębska country managerem w AirHelp