Napoje Oshee Cyberpunk 2077 trafiają do sprzedaży
Już za kilka dni na sklepowe półki trafią napoje Oshee Cyberpunk 2077. To efekt współpracy marki Oshee z CD Projekt Red, które już wcześniej wprowadziły na rynek linię Oshee Wiedźmin. Zaplanowano kampanię promującą tę limitowaną linię.
Firma Oshee już po raz drugi łączy siły z CD Projekt Red, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Cyberpunk 2077.
Produkty są inspirowane światem gry – zarówno wizualnie, łącząc charakterystyczne kolory Cyberpunka 2077 i Widma wolności (żółty i czerwony) z główną postacią, czyli V, jak i pod kątem intensywnych, energetycznych smaków oraz nazw, które bezpośrednio korespondują z charakterem gry.
- Oshee jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Cyberpunk 2077. Po kilkunastu latach fokusowania się na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej i zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Rozwój współpracy z CD Projekt Red jest dla nas bardzo ważny, bo pozwala nam otwierać bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w Oshee.
- Gaming jest dziś niezaprzeczalnie integralną częścią kultury masowej, co oznacza dla nas możliwości rozbudowywania naszych franczyz o zupełnie nowe kategorie. Napoje Oshee Cyberpunk 2077, będące kolejną odsłoną naszej współpracy z Oshee, to dla nas potwierdzenie, że kierunek, który obraliśmy, jest właściwy. Cieszy nas, że wspólnie możemy dostarczyć radości i satysfakcji wszystkim, którzy dbają o aktywny tryb życia i czerpią przyjemność z grania – mówi Jan Rosner, VP of business development w CD Projekt Red.
Szeroka sprzedaż, będzie kampania
Najnowsze produkty firmowane grą Cyberpunk 2077 w sprzedaży pojawią się już 5 października w sklepie internetowym marki. 12 października napoje Vitamin Fuel pojawią się na półkach sieci sklepów Kaufland. Kilka dni później w sprzedaży pojawią się także napoje energetyczne Vitamin Energy Boost. Wszystkie produkty dostępne będą w dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.
Linię Oshee Cyberpunk 2077 tworzą następujące warianty: Vitamin Fuel Truskawka-Brzoskwinia, Vitamin Fuel Wiśnia-Imbir, Vitamin Energy Boost o smaku Liczi-Jaśmin i Vitamin Energy Boost o smaku Gumy Balonowej.
Wraz z debiutem produktów w sprzedaży online ruszy także kampania reklamowa napojów Oshee Cyberpunk 2077. W pierwszym etapie obejmie promocję w mediach digitalowych oraz akcję konkursową. Materiały kreatywne do kampanii obie firmy przygotowały wspólnie we własnym zakresie. Za obsługę mediową wszystkich działań promocyjnych Oshee odpowiada dom mediowy Mediahub.
Przypomnijmy, że ambasadorką marki Oshee jest tenisistka Iga Świątek oraz raper Mata. Marka wypuściła na rynek limitowane wersje napojów sygnowane ich nazwiskami.
Dołącz do dyskusji: Napoje Oshee Cyberpunk 2077 trafiają do sprzedaży