SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najmniejsza Żabka uruchomiona w Poznaniu

Sieć Żabka Polska otworzyła najmniejszy sklep w Polsce, liczący ok. 16 mkw. Format ma być dostosowany asortymentem i wystrojem dla pracowników biur oraz przechodniów, którzy w drodze do pracy chcą kupić szybką przekąskę lub napić się kawy.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Sklep został uruchomiony w poznańskim biurowcu Bałtyk. Jego format został dostosowany do wysokiego natężenia ruchu i wymagań związanych z designem budynku.

Adam Manikowski wiceprezes firmy Żabka Polska zwraca uwagę, że firma chce w ten sposób „być jak najbliżej Polaków”, dlatego „może być obecna nawet w najmniejszych lokalizacjach, w naturalny sposób towarzysząc w ten sposób klientom, gdziekolwiek się spieszą w ciągu dnia”.

Dostępna oferta różni się od standardowej -– jest skierowana przede wszystkim do klientów, którzy śpieszą się w drodze do pracy lub do domu i potrzebują szybkiej przekąski. Na miejscu można napić się kawy z biodegradowalnych kubków oraz znaleźć gotowe dania i pomysły na śniadanie. Są to m.in. kanapki Tomcio Paluch, owocowo-warzywne smoothie Foodini czy soki i lemoniady Wycisk. Żabka o powierzchni 16 mkw. w Bałtyku umożliwia także nadanie lub odbiór paczek czy rejestracji startera telefonii komórkowej.

Sklep jest wyposażony w system digital signage - cyfrowe nośniki, które są umieszczone w witrynie sklepu oraz w menu dla Żabki Café. W ten sposób komunikacja marketingowa jest dostosowana do czynników zewnętrznych, takich jak pogoda czy lokalizacja. To kolejny sklep w nowym formacie - firma planuje zakończyć remodeling wszystkich placówek w Polsce w przyszłym roku.

Żabka jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, która liczy blisko 6 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców.

Sklepy od trzech lat przechodzą proces zmian: identyfikacji wizualnej, wyposażenia sklepów, asortymentu, układu produktów, usług dodatkowych (m.in. można tam nadać paczkę) oraz komunikowania swoich ofert do klienta. Brand - z żabki na żółtym tle na zielone logo z uśmiechem przeszło już ponad 4,6 tys. placówek, ze „starym” oznaczeniem funkcjonuje obecnie jeszcze nieco ponad tysiąc punktów. Z Polski zniknie też całkowicie Freshmarket, który będzie przekształcony na nowy format Żabki.

W ub.r. przychody sprzedażowe firmy Żabka Polska wyniosły ok. 6,9 mld zł wobec ok. 4,32 mld zł. Głównym źródłem przychodów firmy były umowy z franczyzobiorcami. Na koniec roku sieć miała 5472 sklepy, dziś jest ich już około 5700. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.

 

Dołącz do dyskusji: Najmniejsza Żabka uruchomiona w Poznaniu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
boszeeee
Proponuję, by kolejna Żabka miała 10 m kw. Jak nowoczesność to nowoczesność.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Super pomysl, super sklepik.

A czy jest mozliwe otwarcie podobnej Zabki w sklepie w Przysieczy, w gminnie Proszkow kolo Opola ???
0 0
odpowiedź
User
Bocian
Ich to już kompletnie pogrzało, ciekawe kiedy odgryza sobie ogon ...
0 0
odpowiedź