SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Naj” z dużym wzrostem, „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych

W październiku 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który rok wcześniej był miesięcznikiem.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 384 593 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 12,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), która jednocześnie zanotowała największy spadek sprzedaży w zestawieniu. Jej średni wynik w analizowanym okresie zmalał o 26,26 proc. do poziomu 308 128 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się odświeżony w lipcu ub.r. „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W październiku 2012 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 231 308 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 131,49 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 384593 440884
Tina 308128 417878
Naj 231308 99922*
Pani Domu 206117 273971


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań dotknięte zostały spadkami średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił już jednak „Naj” - było to 17,51 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 384593 397779
Tina 308128 343260
Naj 231308 280405
Pani Domu 206117 229171

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Dołącz do dyskusji: „Naj” z dużym wzrostem, „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl