Muzeum Narodowe upamiętnia w kampanii stulecie Bitwy Warszawskiej
Muzeum Narodowe w Warszawie zainaugurowało kampanię promująca nową wystawę, która upamiętnia stulecie Bitwy Warszawskiej. „Fotorelacje. Wojna 1920” to fotograficzne świadectwa wojny polsko-bolszewickiej. Działania przygotował dom mediowy Media Choice.
„Fotorelacje. Wojna 1920” wpisuje się w cykl projektów wieloletniego programu „Niepodległa” (2017-2020), w ramach którego organizowanych jest szereg wydarzeń kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych. Każde z nich wspiera obchody okrągłej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.
Na wystawie zaprezentowano zdjęcia wojennej codzienności, wykonane zarówno przez profesjonalnych fotografów, jak i amatorów – obraz pamięci jednego z najtrudniejszych momentów historycznych w perspektywie wojskowych oraz cywilów. Elementem scenariusza ekspozycji „Fotorelacje. Wojna 1920” są także relacje filmowe w postaci krótkich narracji oraz dłuższych dokumentów. Wystawę wspiera cykl wydarzeń towarzyszących, zaplanowanych od początku do końca jej trwania (14.08. – 15.11.2020).
Promocja wystawy obejmuje działania reklamowe na portalach tematycznych, w mediach społecznościowych oraz emisję spotów wideo. Na potrzeby kampanii przygotowano dedykowane materiały edukacyjne, spoty wideo oraz kreacje graficzne. Poza działaniami w obszarze digital, wykorzystywane są także inne narzędzia – w trakcie trwania wystawy stale prowadzona jest kampania outdoor, działania media relations oraz promocja w mediach własnych Muzeum.
Za przygotowanie strategii oraz planowanie i zakup mediów w ramach kampanii wystawy „Fotorelacje. Wojna 1920” odpowiada Media Choice.
Dołącz do dyskusji: Muzeum Narodowe upamiętnia w kampanii stulecie Bitwy Warszawskiej