MullenLowe MediaHub wygrywa regionalny przetarg mediowy CCC
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.
Dom mediowy MullenLowe MediaHub w tym roku rozpoczął współpracę z największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie – firmą CCC. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy obu firm jest kampania reklamowa „Go for more”, która ruszyła na początku marca.
MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów: telewizja, kino i inne media.
Odpowiada także za działania CCC na innych rynkach europejskich: koordynuje działania marketingowe w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy mediowej z mediowymi strukturami IPG Media Brands.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub wygrywa regionalny przetarg mediowy CCC