Mood: nowa strategia marki
Wraz z globalnym rebrandingiem, Mood wprowadza nową strategię swojej marki, dzięki której firma ma być kojarzona nie tylko z marketingiem sensorycznym, ale z szeroko rozumianym "experience designem".
Mood chce dzięki globalnemu rebrandingowi zmienić postrzeganie biznesowe swojej grupy kapitałowej. Obecnie spółki Mood Media, Muzak oraz DMX rozpoczynają działalność na całym świecie (w tym w Polsce) pod jedną marką Mood.
Po zakończeniu rebrandingu Mood zamierza zacząć wprowadzać pełne spektrum rozwiązań sensorycznych dla biznesu, także na rynek polski. Firma ma stać się globalnym zespołem koncentrującym się na projektowaniu doznań, czyli tzw. "experience design", tworząc dla swoich partnerów biznesowych zaawansowane i kompleksowe połączenia sensoryczne oraz aplikacje mobilne, pozwalające im na kreatywną i skuteczną komunikację ze swoimi klientami.
>>> Rebranding Mood Media pod hasłem „MOOD: By Design”
Dołącz do dyskusji: Mood: nowa strategia marki