SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Wysocka kieruje działem komercyjnym Viacomu

Monika Wysocka objęła nowo utworzone stanowisko directora brand solutions w Viacom  International Media Networks i objęła tym samym kierownictwo nad działem komercyjnym spółki. Ostatnio odeszli z niego wszyscy czołowi menedżerowie.

Wysocka odpowiadać będzie za rozwój zintegrowanych projektów komercyjnych z zakresu brand solutions dla kanałów z portfolio spółki. - Pod kierownictwem Moniki Wysockiej, zespół będzie kontynuował realizację przyjętej w 2011 roku polityki komercyjnej, która oferuje kreatywne rozwiązania poprzez inicjatywy komercyjne dla wszystkich marek grupy, oferty z wykorzystaniem branded content, sponsoring, produkty licencjonowane oraz usługi digital media - głosi komunikat.

Monika Wysocka związana jest z działem sprzedaży Viacom International Media Networks od 2003 roku. Ostatnio piastowała funkcję commercial partnership managera, a wcześniej była kierownikiem ds. reklamy i sponsoringu.

Ostatnio działem komercyjnym jako commercial partnership director kierowała Agnieszka Gajzler, która od 1 marca br. przeszła do Presspubliki, gdzie została dyrektorem rozwoju i marketingu (więcej na ten temat). Z początkiem 2012 roku trafił tam też Maciej Kutak, który jako członek zarząd Viacomu stworzył w ub.r. dział komercyjny. Z działu w ostatnich miesiącach odeszli też inni czołowi menedżerowie: marketing partnership director Ewa Wituszyńska., head of commercial development and analysis Mariusz Wyglądała i sales manager Sylwia Korycka.

Viacom  International Media Networks to nadawca m.in. stacji Viva Polska, MTV Polska, Comedy Central  i Nickelodeon.

Dołącz do dyskusji: Monika Wysocka kieruje działem komercyjnym Viacomu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl