Monika Ciesielka: z Nielsena ma dyrektora Ipsos Marketing
Monika Ciesielka, dotychczas dyrektor regionalny w Nielsen BASES, została dyrektorem Ipsos Marketing. Przez ostatnie lata stanowisko to nie było obsadzone.
Ciesielka ma blisko 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. W BASES odpowiedzialna była za Europę Środkowo-Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę - specjalizowała się w doradztwie dotyczącym wprowadzania na rynek nowych produktów i budowania marek. Wcześniej pełniła w Nielsen funkcję dyrektora ds. badań wizerunku marki w Europie oraz dyrektora ds. szkoleń w regionie Europy, Ameryki Północnej i Ameryki Łacińskiej. Badawcze szlify zbierała m. in. w takich agencjach jak IQS and Quant Group, CASE i w brytyjskim oddziale Ipsos.
Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Ipsos Marketing to wydzielona struktura w Ipsos, która specjalizuje się w badaniach wspierających innowacje oraz zarządzanie produktami i markami. W Polsce w skład Ipsos Marketing wchodzi osiem zespołów badawczych.
Dołącz do dyskusji: Monika Ciesielka: z Nielsena ma dyrektora Ipsos Marketing