Money.pl ruszył z projektem Akademia Biznesu
W środę 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu Money.pl (Grupa Wirtualna Polska). To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.
Akademia Biznesu to autorski projekt premium redakcji Money.pl. W jednym miejscu skupia merytoryczne, bezpłatne eksperckie treści podzielone na ścieżki tematyczne, których liczba będzie zwiększana wraz z rozwojem Akademii. W pierwszym etapie uruchomione będą cztery ścieżki: prawo, zarządzanie, BizTech oraz e-commerce - podano w komunikacie.
Akademia Biznesu będzie gospodarzem: webinarów, zamkniętych spotkań i konferencji dla wszystkich, którym bliskie są tematy związane z zarządzaniem biznesem, zespołem, rekrutacją, prawem, rozwojem osobistym, czy technologiami.
– Akademia ma nie tylko wzmacniać marki osobiste ekspertów oraz upowszechniać wiedzę, którą mają do przekazania. Ma również wzmacniać markę Money.pl jako serwisu biznesowego. A ten poza tym, że jest największy i najbardziej opiniotwórczy, jest też coraz bardziej specjalistyczny. Akademia docelowo będzie miejscem bezpośrednich spotkań osób zainteresowanych ważnymi tematami. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali przy projekcie i w niego uwierzyli – w tym partnerom merytorycznym – mówi Piotr Pilewski, pomysłodawca Akademii Biznesu, szef serwisu Money.pl.
Treści w ramach Akademii Biznesu Money.pl przygotowywane będą przez redakcję serwisu, ale także we współpracy z partnerami merytorycznymi. Są wśród nich zarówno uczelnie, instytucje publiczne, jak i największe organizacje biznesowe, w tym m.in. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Digital University, PwC, CRIDO, BGK, ZUS, czy Asseco.
– Akademia będzie źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców, managerów czy specjalistów, którzy chcą się rozwijać w biznesie. Będziemy się nią dzielić, wykorzystując do tego także m.in. nowe formaty wideo, czy dedykowane kanały komunikacji. Będzie to wiedza kierowana zarówno dla tych prowadzących biznes samodzielnie, osób z małych firm, ale i dużych korporacji – dodaje Michał Wąsowski, współtwórca Akademii Biznesu, zastępca szefa serwisu Money.pl.
W aździerniku ub.r. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,39 mln internautów, zapewniając 31,48 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 12 minut i 59 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Money.pl ruszył z projektem Akademia Biznesu