„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należało do „Mojego Mieszkania”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Cztery Kąty”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2015 roku wyniosła 60 547 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 1,35 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 12,36 proc. do poziomu 59 161 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 602 egz., po spadku o 7,90 proc.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 14,39 proc. do 23 331 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 22,29 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który zajął miejsce szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 466 egz.
ZKDP |
luty |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 035 |
60 549 |
60 547 |
92 000 |
61 408 |
61 373 |
Cztery Kąty |
103 000 |
64 528 |
59 161 |
98 400 |
53 044 |
52 654 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
47 788 |
47 602 |
92 000 |
51 749 |
51 686 |
Weranda |
43 400 |
23 331 |
23 331 |
44 100 |
27 253 |
27 253 |
Dobre Wnętrze |
36 000 |
15 940 |
12 271 |
36 653 |
17 064 |
13 641 |
Dom & Wnętrze |
20 500 |
8 498 |
7 466 |
30 000 |
11 133 |
9 608 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia największym wzrostem, wynoszącym 42,04 proc., pochwalić się mógł magazyn „M jak Mieszkanie”. Z kolei jedyny spadek odnotowała „Weranda” - było to 5,71 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 035 |
60 549 |
60 547 |
102 017 |
46 756 |
46 754 |
Cztery Kąty |
103 000 |
64 528 |
59 161 |
102 500 |
49 210 |
44 408 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
47 788 |
47 602 |
91 500 |
33 697 |
33 512 |
Weranda |
43 400 |
23 331 |
23 331 |
43 600 |
24 745 |
24 745 |
Dobre Wnętrze |
36 000 |
15 940 |
12 271 |
36 000 |
13 161 |
10 767 |
Dom & Wnętrze |
20 500 |
8 498 |
7 466 |
22 300 |
8 460 |
7 413 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem