Mobilna reklama zwiększa chęć zakupu
60 procent użytkowników mobilnego internetu jest bardziej skłonnychdo kupowania danej marki w odpowiedzi na reklamę otrzymaną na swójtelefon komórkowy.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencje Aerodeon iMillward Brown, w którym udział wzięło 1000 brytyjskichużytkowników internetu w wieku od 18 do 64 lat - informuje serwisBrand Republic.
Z mobilnego internetu korzysta ponad połowa użytkownikówlogujących się do sieci za pomocą komputera. W przypadku badanych wwieku od 18 do 24 lat wskaźnik ten wyniósł aż 77 procent. Z kolei1/3 użytkowników mobilnego internetu surfuje w ten sposób po sieciprzynajmniej raz w tygodniu.
Z badania wynika też, że ponad połowa osób regularniekorzystających z mobilnego Internetu korzysta z tego medium wposzukiwaniu informacji na temat drogich produktów i usług, takichjak samochody czy wyjazd na wakacje.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mobilna reklama zwiększa chęć zakupu