Mlekpol zachęca, by "nie zrywać zakrętki" z Łaciatego
Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z kampanią „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml.
Kluczowym elementem kampanii jest uświadomienie kupującym, że zakrętki przytwierdzone do kartonowych opakowań produktów Łaciatych ułatwiają proces sortowania i recyklingu odpadów, przez co korzystnie wpływają na ochronę środowiska naturalnego.
W ramach kampanii SM Mlekpol chce podkreślić, że każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci. Konsumenci, dzięki właściwemu użytkowaniu nowych opakowań produktów Łaciatych, mogą poczuć się zaangażowani w walkę z problemem plastikowych odpadów i zrozumieć, że ich codzienne wybory mają wpływ na klimat.
Kampania „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” potrwa do końca listopada i będzie obecna głównie w przestrzeni cyfrowej. SM Mlekpol wykorzysta w jej trakcie różne formaty reklamowe, takie jak: reklamy display, media społecznościowe, YouTube oraz gazetki zakupowe.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol zachęca, by "nie zrywać zakrętki" z Łaciatego