Trwa kampania kanału Mixtape. „Szukamy oglądalności”
Poświęcony muzyce hip hop kanał Mixtape prowadzi kampanię reklamową, której celem jest dotarcie do nowych widzów. W jej pierwszym etapie muzyczna stacja jest promowana za pośrednictwem nośników umieszczonych na tylnej części autobusów m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Szczecinie.
Mixtape informuje potencjalnych widzów, że jest dostępny na kanale 722 lub 797 w ofercie sieci kablowej UPC. Na nośnikach pojawiają się też hasła „100 % hip hop” oraz „Gramy najwięcej rapu”.
- Na razie są to tylko autobusy, ale planujemy jeszcze kampanie outdoorowe do końca roku, jeśli chodzi o billboardy. Na pewno za chwilę kampania pojawi się w radiu w kilku trochę mniejszych miejscowościach. Szukamy oglądalności, więc spróbujemy znaleźć podatny grunt, żeby faktycznie zdobyć widzów - informuje Wirtualnemedia.pl Sebastian Błaszczykiewicz, wiceprezes SandBoxMedia, nadawcy Mixtape.
Firma sama przygotowała kampanię. W Warszawie, gdzie obecnie nośników kanału jest najwięcej, potrwa ona na pewno do końca października z możliwością przedłużenia w listopadzie. – Kupiliśmy badania dotyczące outdooru i wychodzi na to, że nawet 3 tysiące oczu w godzinie jest w stanie reklamę na tyle autobusu zobaczyć. W stolicy postaraliśmy się, żeby były widoczne w całym mieście. W innych miastach przede wszystkim tam, gdzie działają operatorzy, którzy mają nasz kanał w ofercie – tłumaczy wiceszef SandBoxMedia.
Mixtape działa od ponad 2 lat
Kanał Mixtape wystartował 18 września 2020 roku. W ofercie można znaleźć teledyski z gatunków typu hip-hop, gangsta rap i reggae. Stacja pokazuje zarówno nowe teledyski, jak i klasyki gatunku. Niedawno informowaliśmy, że dyrektorem kreatywnym stacji został Filip Rudanacja, dziennikarz związany wcześniej z Radiem Eska, MTV Polska, radiową Czwórką, TVP i Eska.TV.
Z danych Nielsena wynika, że W lipcu 2022 roku kanał Mixtape miał 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 0,09 proc. w 16-49. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media. Kanał w ofercie UPC jest dostępny od lutego br. Ponadto wchodzi w skład oferty serwisów streamingowych Play Now, GoNet.TV oraz sieci kablowej Toya.
Dołącz do dyskusji: Trwa kampania kanału Mixtape. „Szukamy oglądalności”
Dziś w dobie wszechobecnej muzyki w streamingu nie ma to wcale znaczenia ile oczu popatrzy na tę planszę. A zwłaszcza na hip-hop grany głównie pod operatorów kablówek.