Potrzebna agencja mediowa do kampanii resortu rodziny
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w internecie do jego działań promocyjnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych oraz usługę promocji postów z grafikami/filmami przygotowanymi przez resort na potrzeby działań promocyjnych dotyczących programu wspierania w aktywności zawodowej oraz opieki i wychowaniu dziecka.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za zakup przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, optymalizację kosztów, tak aby uzyskać jak największy zasięg przy najkorzystniejszej cenie emisji oraz za promocję postów z grafikami/filmami przygotowanymi przez Ministerstwo na Facebooku i Instagramie za pośrednictwem profilu MRPiPS.
O wyborze zwycięzcy zdecyduja: cena (waga 60) i propozycja prowadzenia działań promocyjnych (waga 40).
Budżet zaplanowanych działań wynosi 625,2 tys. zł netto. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 1 października.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja mediowa do kampanii resortu rodziny