Mini stacja kosmiczna od AliExpress z okazji Globalnego Festiwalu Zakupów
AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce należąca do Alibaba Group, wystrzeli w przestrzeń mini stację kosmiczną oraz satelitę. Ma to być zapowiedzią tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada na 11 listopada. Oba urządzenia mają zapewnić klientom na całym świecie możliwość interakcji i wspólnego celebrowania festiwalu.
Mini stacja kosmiczna o nazwie Candy Jar (dosł. słoik z cukierkami) ma być urzeczywistnieniem wizji Grupy Alibaba, by służyć małym i średnim przedsiębiorstwom na całym świecie i zapewniać globalnym konsumentom poczucie wspólnoty, bliskości i szczęścia.
11 listopada br. rozpocznie się tegoroczna edycja Globalnego Festiwalu Zakupów. Potrwa 48 godzin, do północy 12 listopada według czasu Sydney (Australian Eastern Daylight Time, UTC +11:00). W Polsce oznacza to rozpoczęcie festiwalu w sobotę, 10 listopada o godz. 14 i jego zakończenie w poniedziałek 12 listopada o godzinie 13:59 naszego czasu.
Poprzednie edycje Globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress trwały jeden dzień, co uniemożliwiało niektórym krajom i regionom cieszenie się najlepszymi ofertami w dniu 11 listopada, ze względu na różnicę czasu. W tym roku po raz pierwszy AliExpress wydłuży czas trwania festiwalu do 48 godzin, by mogli uczestniczyć w tej akcji promocyjnej klienci z każdej strefy czasowej.
- Globalny Festiwal Zakupów wymaga narzędzi i elementów, które pozwolą na interakcję przekraczającą granice - powiedział Mingqiang Wang, general manager AliExpress. Ma w tym pomóc mini stacja kosmiczna, która ma wzbudzać pozytywne emocje wśród klientów na całym świecie.
Na czas trwania festiwalu mini stacja Candy Jar zapewni użytkownikom AliExpress różne formy interakcji. Klienci będą mogli wykonać zdjęcie z kosmosu w momencie kiedy stacja będzie przelatywała nad ich głowami oraz wysyłać w przestrzeń swoje historie. Wszystkie przesłane historie zostaną zgromadzone w „kosmicznej butelce” i wysłane w kosmos w 2019 roku. Mini stacja Candy Jar będzie także rozsyłać do klientów „czerwone koperty”, w których znajdą promocyjne oferty lub kupony na darmowe zakupy.
Mingqiang Wang podkreśla, że w planach wystrzelenia mini stacji kosmicznej nie chodzi o potencjał techniczny czy finansowy. Urządzenie to ma wyrażać przekonanie Grupy Alibaba, że „małe jest piękne”. Każdy człowiek może indywidualnie zmieniać świat i zostawić coś po sobie.
Wang stwierdził, że platforma AliExpress pomoże swoim globalnym partnerom w ulepszaniu infrastruktury i budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów. W ostatnim czasie poprawiono funkcjonowanie platformy, zapewniając globalnym użytkownikom tłumaczenie w 13 językach, w tym, m.in. po hebrajsku, arabsku, japońsku i koreańsku.
Firma planuje też spersonalizowane działania online na swoich największych rynkach, w tym w Rosji, Hiszpanii, Francji, na Bliskim Wschodzie oraz w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Mini stacja kosmiczna od AliExpress z okazji Globalnego Festiwalu Zakupów