Mincer Pharma promuje się w telewizji hasłem „Receptury Piękna”
Właśnie wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki kosmetyków do pielęgnacji skóry Mincer Pharma (Basel Olten Pharm). Za akcję pod hasłem „Receptury Piękna” odpowiadają Leo Burnett Warsaw, Codemedia oraz Film Produkcja.
Akcja „Receptury Piękna” promuje cztery linie kosmetyczne dedykowane różnym typom skóry. W spocie reklamowym występuje lekarz medycyny estetycznej, dr Monika Bujanowska
- Podjęcie współpracy z panią Moniką Bujanowską miało na celu pokazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu - dodaje Anna Żukowska, specjalista ds. marketingu Basel Olten Pharm, właściciela marki Mincer Pharma.
Spot telewizyjny (wersji 30 i 15 sekund) będzie emitowany do połowy czerwca w ponad 70 stacjach, m.in. Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV i innych. Uzupełnienie komunikacji stanowią reklamy w radiu, prasie, internecie oraz sponsoring telewizyjnych programów tematycznych.
Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warsaw, a za zakup mediów dom mediowy Codemedia. Reżyserię spotu powierzono Katce Michalak. Za produkcję odpowiada Film Produkcja.
Dołącz do dyskusji: Mincer Pharma promuje się w telewizji hasłem „Receptury Piękna”