“Miłość nad rozlewiskiem” i “Czas honoru” promowane w kampanii TVP (foto)
1 września rusza kampania promocyjna jesiennych ramówek TVP 1 i TVP 2, w której promowane są flagowe pozycje obu kanałów. Oprócz prasy, radia czy outdooru w ramach kampanii wykorzystane zostaną także działania niestandardowe.
- Kampania nowej ramówki TVP 1 skoncentruje się na promocji dwóch seriali - „Miłości nad rozlewiskiem” oraz „Ratowników”. Z kolei do oglądania telewizyjnej Dwójki będziemy zachęcać z pomocą reklam „Kocham Cię, Polsko” oraz serialu „Czas honoru III” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grażyna Strzelczak-Batkowska, dyrektor Biura Marketingu TVP. W przypadku tej ostatniej pozycji biuro marketingu przygotowało kilka niestandardowych form promocji. - Trzecia seria „Czasu honoru” reklamowana będzie m.in. w polskich kinach, gdzie pokazywany będzie specjalnie przygotowany spot reklamowy. Młodszych widzów będziemy chcieli zachęcić do oglądania tego serialu poprzez uruchomienie gry interaktywnej, opartej na jego scenariuszu – opowiada Strzelczak-Batkowska.
Kampania promująca jesienną ramówkę TVP obejmie outdoor (w całej Polsce zawiśnie około 1,5 tys. billboardów, z czego ponad 400 reklamować będzie sam „Czas honoru”), radio (RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio), prasę (magazyny telewizyjne, dzienniki oraz pisma kobiece), telewizję (autopromocja oraz crosspromocja w Jedynce i Dwójce) oraz działania PR (m.in. konferencje prasowe oraz eventy). W tym roku pojawi się także kilka niestandardowych elementów promocji, jak np. szeroko rozumiany marketing interaktywny, oparty m.in. o znane portale i media społecznościowe, branding samochodów spójny z layoutami kreatywnymi, zabawy, konkursy oraz eventy promocyjne.
Przygotowanie kampanii po raz pierwszy w historii poprzedziło przeprowadzanie rozbudowanych badań jakościowych. – Badania te były bardzo szczegółowe i zostały podzielone na kilka etapów. Po raz pierwszy wykorzystaliśmy m.in. tzw. „eye tracking”, który polega na rejestracji przez kamerę ruchu gałek ocznych podczas patrzenia. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakie elementy naszych reklam w pierwszej kolejności przyciągają uwagę odbiorcy. Na tej podstawie mogliśmy wybrać najlepsze koncepty do poszczególnych etapów kampanii oraz przygotować ostateczne materiały promocyjne. Najważniejsza nie jest rozpoznawalność, lecz perswazyjność kampanii i właśnie to wzięliśmy pod uwagę podczas konstrukcji poszczególnych jej etapów – podkreśla Grażyna Strzelczak-Batkowska.
Dołącz do dyskusji: “Miłość nad rozlewiskiem” i “Czas honoru” promowane w kampanii TVP (foto)
Kim Dzong Il na pewno się ucieszy, że jego towarzysze przybyli do niego.