„Milionerzy” podnoszą widownię TVN o 1,32 mln osób. Hitami czwartkowe odcinki
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” ogląda średnio 2,28 mln widzów. Teleturniej TVN podnosi widownię swojego pasma względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,32 mln osób. - Uczestnicy zaskakują brawurą, wiedzą i odwagą - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Kępiński z Jake Vision, który jest producentem i reżyserem programu.
Reaktywowanych „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 9 lutego 2017 roku. Do 2 marca stacja pokazała trzynaście odcinków, które śledziło średnio 2,28 mln widzów. Przełożyło się to na 14,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek teleturnieju, który oglądało średnio 3,40 mln widzów. Na drugim miejscu, z widownią na poziomie 3,26 mln osób, znalazła się emisja z 23 lutego.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej podniósł widownię swojego pasma o 1,32 mln widzów (czyli o 150 proc.). Wówczas TVN w tym czasie pokazywał telenowelę „Singielka”, którą w okresie od 11 lutego do 3 marca 2016 roku oglądało 879 tys., co przełożyło się na 5,47 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 7,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
- Po miesiącu od premiery „Milionerów”, po emisji kilkunastu odcinków już mamy pewność: Polacy kochają ten format - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Kępiński z Jake Vision, który jest producentem i reżyserem programu. - Wyniki są fantastyczne i bardzo się cieszymy, że widzowie mogą oglądać teleturniej cztery razy w tygodniu. Sięgające 23-24 proc. udziały w rynku w grupie komercyjnej świadczą o tym, że oglądanie „Milionerów” ponownie stało się pewną tradycją w Polskich domach. Mamy też wrażenie, że każdy kolejny odcinek jest coraz lepszy, a kolejni uczestnicy zaskakują nas brawurą, wiedzą i odwagą - dodaje.
TVN w czasie emisji teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 26,42 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzecia jest Jedynka (różne audycje, w tym.: Teatr TV, seriale zagraniczne, filmy fabularne i dokumentalne i „Ojciec Mateusz”; 8,81 proc.), a czwarty - Polsat (filmy, „Idol”, „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 8,47 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga TVN nad TVP2 jest już zdecydowanie mniejsza. Trzecie miejsce w tych ujęciach zajmuje Polsat , a czwarte - Jedynka.
Wszystkie odcinki „Milionerów” do 3 marca br. miały łącznie 1,4 mln wyświetleń w serwisie Player.pl.
Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.
Przypomnijmy, że „Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 9,96 proc.
Dołącz do dyskusji: „Milionerzy” podnoszą widownię TVN o 1,32 mln osób. Hitami czwartkowe odcinki