SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion widzów widowiska „Wielki test” w TVP1

Pięć pierwszych widowisk z cyklu „Wielki test” w sezonie 2017/2018 obejrzało średnio 999 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Polacy stulecia”.

Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 20.25, począwszy od 30 sierpnia br. (widowisko emitowane jest przemiennie z meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia 5 pierwszych quizów wyniosła 999 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Polacy stulecia”, pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,11 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, osiąga 21,58 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i początek „Azji Express”; 11,09 proc.), a Polsat - TVN (gł. „Świat według Kiepskich” i „Supermodelka Plus Size”; 10,90 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

W tym sezonie TVP1 widowisko pokazuje w środowe wieczory, a nie w poniedziałki jak to było do tej pory. Audycję poprowadzą dwie pary: Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski oraz Anna Popek i Przemysław Babiarz.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: Milion widzów widowiska „Wielki test” w TVP1

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtas
No cóź, wiedza zawsze przegrywa z rozrywką. Nie zmienia to faktu, że to bardzo dobry i potrzebny program. Nie o procenty ogladalności w nim chodzi.
0 0
odpowiedź
User
Władek
Powinniście rozszerzyć tabele po TVP1 o tej porze przegrywa z większą liczbą stacji. TV$ ma już bardzo podobne wyniki w grupie komercyjnej i wypadałoby ją dodawać do takich porównać. W porze testów TV4 ma ponad dwa razy więcej widzów w grupie komercyjnej.
0 0
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
No cóź, wiedza zawsze przegrywa z rozrywką. Nie zmienia to faktu, że to bardzo dobry i potrzebny program. Nie o procenty ogladalności w nim chodzi.

Zgadzam się. To jest program zdecydowanie misyjny i totalną głupotą jest rozliczanie tego typu programów ze słupków oglądalności. Nic złego się nie stało, że program misyjny propagujący wiedzę przegrał w słupkah oglądalności z jakimiś komercyjnymi odmóżdżającymi gniotami dla masowej widowni.
0 0
odpowiedź