Michałki z Wawelu w ofensywie
Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię promocyjną jednego z największych słodkich przebojów firmy Wawel - Michałków.
W spocie reklamowym trzy atrakcyjne dziewczyny, reprezentujące różne typy kobiecości, opowiadają o swoich zróżnicowanych preferencjach odnośnie Michałków.
Każda z bohaterek gustuje w innej ich formie – wysokim batonie, zakręconym cukierku albo tradycyjnej pralince. Zadaniem Agencji Opus B było zwrócenie uwagi właśnie na rozszerzenie linii Michałków o nowe produkty – baton oraz cukierek, jak również poinformowanie o atrakcyjnej jesiennej promocji konsumenckiej, w której główną nagrodą jest Toyota Aygo - podano w komunikacie.
Kampania potrwa od 22 września do 29 października 2006. Spoty telewizyjne (30” i 15’’) pojawią się na antenie TVP 1, TVP2, TVN, TV 4, TVN 24, Polsatu oraz kanałów satelitarno-kablowych. Działania wspierające przeprowadzone zostaną w prasie specjalistycznej i konsumenckiej oraz za pomocą materiałów POS.
Kampania Michałków jest już kolejną zrealizowaną przez Opus B dla firmy Wawel – poprzednio agencja odpowiedzialna była za promocję czekolad premium oraz cukierków – Raczków, Kukułek, Fistaszków i Orzeźwiających Miętowych.
Dołącz do dyskusji: Michałki z Wawelu w ofensywie