Michał Kaliściak w zespole kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
Michał Kaliściak po sześciu latach pracy w 180heartbeats + Jung v Matt objął nowe stanowisko - head of content & activation i dołącza do zespołu Antoniego Kamińskiego, associate creative directora.
Michał Kaliściak, pracuje w 180heartbeats + Jung v Matt od ponad 6 lat i z agencją związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem social media oraz tworzenie treści, m.in. dla Burger King, Red Bull Mobile, Converse, Ben & Jerry's, Tymbark, Sizeer, Clouds Fest by Glo oraz Husqvarna.
Michał Kaliściak na nowym stanowisku w 180heartbeats + Jung v Mat
Od lipca Michał Kaliściak objął rolę head of content & activation - przy kampaniach dla marek będzie odpowiedzialny za treści tekstowe i wizualne oraz koncepcje i mechaniki aktywacji - offline oraz online.
Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę associate creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN.
Dołącz do dyskusji: Michał Kaliściak w zespole kreacji 180heartbeats + Jung v Matt