SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metro startuje 2 grudnia. W ramówce programy muzyczne i cykl Dominiki Wielowieyskiej

W piątek 2 grudnia br. wystartuje nowy kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content, spółka należąca do Agory. W ramówce znajdą się m.in. filmy, seriale, programy muzyczne i „Crash test Dominiki Wielowieyskiej”.

Nowy kanał Agory będzie kanałem uniwersalnym o profilu filmowo-dokumentalno-lifestyle’owym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców. Metro trafi na uruchomiony w sierpniu ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej, a także będzie dystrybuowany satelitarnie i w sieciach kablowych.

Metro na starcie zaproponuje widzom trzy audycje produkowane przez Agorę. Jedną z nich będą programy muzyczne tworzone wspólnie z rozgłośniami muzycznymi Grupy Radiowej Agory (tj. Rock Radio, Radio Pogoda czy Radio Złote Przeboje). Na razie nadawca nie ujawnia szczegółów o tych audycjach.

Widzowie Metra obejrzą także pasma publicystyczne realizowane we współpracy z „Gazetą Wyborczą” oraz Radiem TOK FM. Do ramówki kanału trafi przygotowywany dla Wyborcza.pl cykl „Crash test Dominiki Wielowieyskiej”, w którym dziennikarka Dominika Wielowieyska rozmawia z gośćmi prowadząc samochód.

Pomimo uniwersalnego charakteru programu kanału Metro w stacji zabraknie codziennego serwisu informacyjnego. Agora wyjaśnia tę decyzję konkurencyjnością rynku. W ramówce znajdą się głównie filmy i seriale (np. „Pod kopułą”) oraz audycje rozrywkowe i lifestylowe.

Na starcie spółka Green Content zainwestowała w propozycje programowe 10 mln zł. Docelowo nadawca planuje przeznaczyć na program nawet trzy razy tyle - od 20 do 30 mln zł. Agora zakłada, że kanał Metro będzie rentowny z chwilą przekroczenia 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Próg ten ma zostać przekroczony po 4-5 latach od rozpoczęcia nadawania.

Metro wystartuje w piątek 2 grudnia br. Kanał ma już dedykowaną stronę internetową metro.tv, ale na razie witryna odsyła na stronę główną Gazeta.pl. Promocja startu Metra obejmie media własne Agory. Spółka planuje także na grudzień kampanię reklamową, ale o szczegółach nie chce informować.

Metro to jeden z czterech nowych kanałów na multipleksie MUX-8. Obecnie nadają już Zoom TV i Nowa TV, w grudniu wystartuje także kanał WP.

W trzecim kwartale br. Agora zanotowała 273,4 mln zł wpływów ze sprzedaży i 13,8 mln zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: Metro startuje 2 grudnia. W ramówce programy muzyczne i cykl Dominiki Wielowieyskiej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Rozmowa z gośćmi w samochodzie - troche pojechali po plecach Onetu i Zoom TV. Nie dziwię się że kodziarze nie będą tworzyli programu informacyjnego bo kto by to oglądał? Tak się naśmiewali z TV Republika. Do tego troche filmów i kodziarskiej publicystyki i zawita wielkie Metro.
odpowiedź
User
eh
Rozmowa z gośćmi w samochodzie - troche pojechali po plecach Onetu i Zoom TV.


A to nie Wielowieyska jeździła jako pierwsza?
odpowiedź
User
Neo
Polsat ma swój Pociąg do Polityki, reszta jeździ autami i rozmawia z gośćmi. Proponuję nowy program, rozmowa w autobusie przegubowym, tam jest sporo miejsca na stoliczek i kamery, a i sporo z nas ma sentyment do tych autobusów,bo wiele lat towarzyszyły nam w podróży do pracy czy na uczelnię.
Swoją drogą czekam aż Oni spowodują na żywo jakąś kolizję lub wypadek w tych Talk-Autach. W końcu nie skupiają swojej uwagi na kierowaniu pojazdem tylko na rozmowie.
odpowiedź