Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna
Gremi Business Communication wprowadza zmiany w miesięczniku „Sukces”. Od wydania majowego, które ukaże się w piątek 17 kwietnia br., tytuł zyska zmienioną zawartość, nowy układ działów oraz odświeżoną szatę graficzną wraz z logo.
Zmieniony „Sukces” poświęcony będzie rozwojowi osobistemu. Ma być kierowany do mężczyzn i kobiet, którzy uważają się za ludzi sukcesu lub aspirują do bycia nimi.
- Każde wydarzenie, zjawisko, trend pokazywać będzie przez pryzmat konkretnych bohaterów. Tego jak działają, co myślą, jak pracują. Będzie to pismo z pozytywnym podejściem do rzeczywistości - zapowiada Cezary Szymanek, który na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika zastąpił Marcina Piaseckiego (więcej na ten temat).
„Sukces” teraz zaczynać się będzie od działu „Coś Na początek”, czyli przeglądu wydarzeń kulturalnych i rozmowów z ludźmi filmu, teatru, muzyki oraz literatury. Następnie będzie sekcja „Działam”, gdzie będą opisywani ludzie, którzy odnieśli sukces w różnych dziedzinach życia. Dział „Myślę” będzie poświęcony własnej karierze, podejściu do życia i sposobowi patrzenia na świat. W sekcji „Opowiadam” znajdą się reportaże, a w ostatnim dziale „Żyję” będą opisywane ludzkie pasje, podróże, modę, auta oraz kulinaria i gadżety.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wydawca nie odpowiedział wczoraj na nasze pytania, dotyczące tego, czy zmieni się objętość i nakład „Sukcesu”. Tytuł nadal kosztować będzie 9,90 zł.
Miesięcznik „Sukces” ukazuje się w Polsce od 25 lat, a w portfolio Grupy Gremi jest od kilku lat. Obecnie nie jest objęty kontrolą ZKDP.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna