SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna

Gremi Business Communication wprowadza zmiany w miesięczniku „Sukces”. Od wydania majowego, które ukaże się w piątek 17 kwietnia br., tytuł zyska zmienioną zawartość, nowy układ działów oraz odświeżoną szatę graficzną wraz z logo.

Zmieniony „Sukces” poświęcony będzie rozwojowi osobistemu. Ma być kierowany do  mężczyzn i kobiet, którzy uważają się za ludzi sukcesu lub aspirują do bycia nimi.

- Każde wydarzenie, zjawisko, trend pokazywać będzie przez pryzmat konkretnych bohaterów. Tego jak działają, co myślą, jak pracują. Będzie to pismo z pozytywnym podejściem do rzeczywistości  - zapowiada Cezary Szymanek, który na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika zastąpił Marcina Piaseckiego (więcej na ten temat).

„Sukces” teraz zaczynać się będzie od działu „Coś Na początek”, czyli przeglądu wydarzeń kulturalnych i rozmowów z ludźmi filmu, teatru, muzyki oraz literatury. Następnie będzie sekcja „Działam”, gdzie będą opisywani ludzie, którzy odnieśli sukces w różnych dziedzinach życia. Dział „Myślę” będzie poświęcony własnej karierze, podejściu do życia i sposobowi patrzenia na świat. W sekcji „Opowiadam” znajdą się reportaże, a w ostatnim dziale  „Żyję”  będą opisywane ludzkie pasje, podróże, modę, auta oraz kulinaria i gadżety.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wydawca nie odpowiedział wczoraj na nasze pytania, dotyczące tego, czy zmieni się objętość i nakład „Sukcesu”. Tytuł nadal kosztować będzie 9,90 zł.

Miesięcznik „Sukces” ukazuje się w Polsce od 25 lat, a w portfolio Grupy Gremi jest od kilku lat. Obecnie nie jest objęty kontrolą ZKDP.

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Czy to jest kładka tego Sukcesu, który ma mieć sukces? Już mnie powaliła. Byle dalej od kupna
odpowiedź
User
boss
Chyba przyoszczędzili na grafiku. Albo też chciał on oddać jak najlepiej istotę magazynu o niczym.
odpowiedź
User
prenumerator
Zapraszam do kiosku. Dawno takiej okładki nie było. Ten numer to naprawdę powiew świeżości nie tylko z zewnatrz ale i wewnątrz wydania.
odpowiedź