SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)

Mastercard rusza z nową kampanią „The Red Ball” obejmującą 45 rynków. Jej bohaterowie, czyli gwiazdy sportu, w tym m.in. Lionel Messi i Neymar Jr chcą za wszelką cenę odzyskać psią zabawkę - czerwoną piłkę. Reklamy przygotowała agencja McCann.

W kampanię zaangażowano wiele gwiazd sportu z całego świata. Oprócz Lionela Messi i Neymara Jr są to też  Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky.

Czerwona piłka będąca psią zabawką, którą chcą odzyskać sportowcy symbolizuje połowę logo Mastercard.

Poza ciekawą historią gwiazd sportowych łączących się w poszukiwaniu zagubionej zabawki dla psa, reklama ma zwracać uwagę na to, jak bezproblemowa i wygodna jest technika Mastercard na różnych kontynentach.

- Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu - oczekują, że marki będą miały swój punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokazujemy, że Mastercard taki ma. Zawsze byliśmy marką skoncentrowaną na doświadczeniach i rzeczach, i cieszymy się, że nasi globalni ambasadorzy jednoczą się, by zademonstrować w zabawny sposób, że razem wszystko jest możliwe. To jest wiadomość, która przypomina ludziom, że wszystko jest lepsze i mocniejsze, gdy się razem spotykamy i bawimy - mówi Raja Rajamannar, główny specjalista ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.



Kampania prowadzona jest równolegle na 45 rynkach. Jej kreację przygotowała agencja McCann.

Dołącz do dyskusji: Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
malkontent
Na 45 rynków tak fatalny, nijaki i żaden spot? Serio?
0 0
odpowiedź