Meredith Kelly na czele globalnego marketingu Škody
Meredith Kelly objęła stanowisko head of global marketing w Škoda Auto.
Meredith Kelly pracuje dla Grupy Volkswagen od października 2015 r. – przed objęciem stanowiska w marce Škoda nadzorowała marketing marki Volkswagen w Republice Południowej Afryki.
- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowym marketingu zdobytym w Unilever, Colgate Palmolive i Mondelēz oraz w Grupie Volkswagen, Meredith Kelly jest idealną osobą na to stanowisko. Jestem przekonany, że ona i jej zespół wyniosą globalny marketing Škoda Auto na jeszcze wyższy poziom. Bardzo cieszę się na naszą współpracę i życzę jej wielu sukcesów - podkreśla Martin Jahn, członek zarządu koncernu ds. sprzedaży i marketingu.
Meredith Kelly na czele marketingu Škody
Absolwentka handlu z dyplomem z finansów biznesu w swojej karierze obejmowała stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach, takich jak Unilever, Colgate Palmolive czy Mondelēz. Jako ekspertka ds. marketingu zajmowała stanowiska kierownicze w RPA i Wielkiej Brytanii – była odpowiedzialna za zróżnicowane kategorie produktów.
Kierowała także kampaniami na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Meredith Kelly na czele globalnego marketingu Škody