„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 51 814 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była wyższa o 7,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 15,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 832 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 8,36 proc. do 26 219 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,79 proc. do 20 116 egz.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł w dół o 3,49 proc. do poziomu 22 155 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 95 280 | 51 814 | 51 814 | 98 160 | 48 252 | 48 252 | 7,38% |
Playboy | 66 987 | 29 832 | 29 832 | 70 000 | 35 497 | 35 497 | -15,96% |
Logo | 59 000 | 27 728 | 26 219 | 64 000 | 26 364 | 24 197 | 8,36% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 47 993 | 20 116 | 20 116 | 60 000 | 26 437 | 26 397 | -23,79% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 42 996 | 22 407 | 22 155 | 42 470 | 25 365 | 22 957 | -3,49% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 6,39 proc.
Największy spadek, wynoszący 6,94 proc., odnotował tutaj „Playboy”.
Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 16,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 95 280 | 51 814 | 51 814 | 95 500 | 48 701 | 48 701 | 6,39% |
Playboy | 66 987 | 29 832 | 29 832 | 66 993 | 32 057 | 32 057 | -6,94% |
Logo | 59 000 | 27 728 | 26 219 | 55 000 | 27 298 | 24 997 | 4,89% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 47 993 | 20 116 | 20 116 | 50 975 | 20 762 | 20 762 | -3,11% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 42 996 | 22 407 | 22 155 | 41 988 | 27 208 | 26 410 | -16,11% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół