SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska rusza z platformą Mediaklub, która gromadzi płatne treści z jego serwisów

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska uruchomiło platformę Mediaklub.pl która integruje ofertę serwisów treści płatnych. W ramach jednej subskrypcji użytkownicy będą mogli uzyskać nielimitowany dostęp do wszystkich treści z Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt.pl oraz ze stron Auto Świat, Komputer Świat i Przegląd Sportowy.

Abonenci pakietu Mediaklub.pl w promocyjnie cenie 24,90 zł uzyskają dostęp do platformy za pomocą jednego loginu i hasła, dzięki czemu będą mieli nieograniczony dostęp do treści wszystkich serwisów subskrypcyjnych, w tym do podcastów premium oraz programów wideo powstających dla poszczególnych tytułów. Jednocześnie, subskrypcja Mediaklub.pl da użytkownikowi dostęp do bieżących i archiwalnych wydań gazet, a także do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt.

Cena promocyjna 24,90 zł będzie obowiązywała do końca 2021 roku, regularna będzie wynosiła 29,90 zł. Dla porównania, suma opłat abonamentowych serwisów wchodzących w skład Mediaklub.pl to obecnie 107,49 zł miesięcznie.

- Start platformy Mediaklub.pl jest milowym krokiem w rozwoju płatnych subskrypcji z grupy Ringier Axel Springer Polska. Dzięki jednej stałej atrakcyjnej opłacie użytkownicy otrzymają dostęp do kompleksowego pakietu i usługi pokrywającej tematykę z zakresu biznesu, polityki, sportu, technologii oraz motoryzacji.  To także pierwszy tego typu płatny pakiet łączący tekst, audio oraz wideo w jednym multimedialnym ekosystemie - komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.  

W planach wydawnictwa ma być rozwój pakietu Mediaklub.pl, pierwsze zmiany zostaną wprowadzone w pierwszym kwartale 2021 roku. - Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym - zaznacza Gaweł.

Dostęp do wszystkich serwisów na jednej platformie

W ramach jednej subskrypcji Mediaklub.pl, użytkownicy zyskują pełny dostęp do serwisu Newsweek.pl, tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka, a także do treści serwisu Forbes.pl, miesięcznika Forbes Polska, magazynu Forbes Women, tłumaczeń najlepszych tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu Forbes.

Subskrybenci Mediaklub.pl w ramach usługi mają także nielimitowany dostęp do Fakt.pl, a także premierowy i najszybszy dostęp do codziennych wydań dziennika „Fakt”, do magazynów oraz do archiwum artykułów.

Użytkownicy zyskują także dostęp do serwisu Komputerswiat.pl, w tym do testów sprzętu, a także do rozbudowanych artykułów popularnonaukowych i poradników.

W ofercie serwisu Autoswiat.pl abonenci znajdą testy samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz fachowe porady.

Subskrypcja zapewnia swoim użytkownikom także dostęp do oferty przegladsportowy.pl oraz dostęp do treści drukowanego wydania dziennika Przegląd Sportowy, dodatków Przeglądu Sportowego takich jak: Ligowy Weekend, Magazyn Lig Zagranicznych, Przegląd Sportowy Historia, a także felietonów, artykułów oraz reportaży znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu.

Powstanie usługi subskrypcyjnej jest oparte na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której są wydawane Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt24.pl, Forbes, Newsweek oraz Przegląd Sportowy z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi.

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska rusza z platformą Mediaklub, która gromadzi płatne treści z jego serwisów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eee
Żadnego bym nie kupił, a tu jeszcze paczkują
0 0
odpowiedź
User
hm
Ten news brzmi jak reklama. Zdjęcie i napis Dowiedz się więcej..? Po co tak?
0 0
odpowiedź
User
Polak 102
Kogo to obchodzi.
0 0
odpowiedź