MediaFarm reprezentuje w Polsce sieć reklamy mobilnej Kidoz
Dom sprzedaży mediów interaktywnych MediaFarm będzie reprezentować sieć mobilnej Kidoz w Polsce jako jej wyłączny partner agencyjny.
MediaFarm będzie reprezentować Kidoz jako oficjalny reprezentant na Polskę. Dzięki certyfikacji Google oraz zgodności z wymaganiami reklamowymi Apple, rozwiązania Kidoz są od teraz dostępne za pośrednictwem MediaFarm dla klientów działających w Polsce.
- Partnerstwo z Kidoz pozwoli nam wykorzystywać ich najwyższej klasy technologię i dopełni nasze portfolio produktowe. W miarę jak coraz większa część aktywności mediowej polskich dzieci ma miejsce w świecie cyfrowym kosztem analogowego, MediaFarm stara się regularnie dostarczać reklamodawcom nowych narzędzi, które pomagają im dotrzeć z ofertą do niemal wszystkich polskich dzieci - komentuje Tomasz Bruss, założyciel i prezes zarządu firmy.
Kidoz działa w zgodzie z GDPR oraz COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act). Reklamy emitowane są w bezpiecznym środowisku i docierają do ponad 100 milionów dzieci każdego miesiąca.
Dołącz do dyskusji: MediaFarm reprezentuje w Polsce sieć reklamy mobilnej Kidoz