SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom obronił budżet mediowy Łomży

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM/WPP) obronił budżet marki piwa Łomży (należącej do firmy Van Pur). W przetargu pokonał dwóch konkurentów. Współpraca obejmuje m.in. wsparcie strategiczne oraz planowanie i zakup mediów.

Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowej komunikacji marki Łomża, Van Pur zdecydował się na zrealizowanie przetargu, do którego zostały zaproszone trzy agencje. Ich nazw jednak firma nie ujawnia. W drodze postępowania przetargowego marketer postanowił ponownie wybrać do współpracy MediaCom.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją MediaCom nie tylko ze względu na najbardziej efektywną kampanię, zaproponowaną w ramach budżetu, ale również ze względu na niezwykle merytoryczne podejście do rekomendacji - uzasadnia wybór MediaCom Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu grupy Van Pur.

Agencja współpracuje z Van Pur i marką Łomża już od wielu lat - w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów, zaś od 2020 roku również w obszarze gamingu oraz e-sportu. Agencja wspiera również realizowane przez Łomżę akcje specjalne, jak projekt „Swoją drogą” (2019) – dwumiesięczny cykl filmów dokumentalnych emitowanych w portalu Onet, w partnerstwie z marką Łomża.

W drugim tygodniu maja wystartowała nowa kampania Łomży – „W swoim tempie”, poprzedzona wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań Łomży, podkreślającej regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Ambasadorem kampanii został Adam Woronowicz. Za zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom.

Dołącz do dyskusji: MediaCom obronił budżet mediowy Łomży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl