SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media People i Performance Media pracują dla marki Jumi Jumi

Dom mediowy Media People wraz z Performance Media wygrały przetarg na strategię komunikacji launchu marki napojów Jumi Jumi od Gladio Group. 

Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe, wspierające rynkowy debiut marki, skupią się na mediach społecznościowych i będą w dużej mierze oparte na influencer marketingu. Skierowane będą do osób z generacji Zet oraz Alfa.

Jumi Jumi to nowa na rynku marka napojów, dostępnych w smakach: truskawka, ananas, liczi, mango, banan, kokos, melon, pomarańcza, brzoskwinia, z dodatkiem Nata de Coco, czyli przysmaku w formie kostek o żelowej, sprężystej konsystencji, wytwarzanego w procesie fermentacji wody kokosowej. Nata de Coco to tradycyjny filipiński deser nazywany galaretką kokosową.

Głównym celem działań Media People i Performance Media będzie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej, którą stanowią osoby z generacji Zet i Alfa, w wieku 13-17 lat. Strategia komunikacji zakłada obecność marki w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, z największym naciskiem na TikTok. Istotnym elementem kampanii są  współprace z influencerami. W ramach działań reklamowych wykorzystywane zostaną formaty takie jak: wideo, programmatic, display i rich media. Pierwsza odsłona kampanii z hasłem "Czujesz, że żujesz" właśnie wystartowała i ma na celu przyciągnięcie uwagi młodych odbiorców.

 

Dołącz do dyskusji: Media People i Performance Media pracują dla marki Jumi Jumi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl