Ojcowie ułatwiający dzieciom randkę reklamują Maestro Burgera w McDonald’s (wideo)
W nowej kampanii sieci fastfoodów McDonald’s reklamowany jest Maestro Burger. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencje DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak dwóch ojców odwozi ze szkolnej dyskoteki parę swoich dzieci, które są niezadowolone, że muszą się pożegnać. Dlatego ojcowie po drodze jadą do McDonalda, gdzie młodzi mogą pobyć dalej ze sobą. Oni natomiast zamawiają Maestro Burgera.
Reklama podkreśla, że promowane burgery zawierają więcej wołowiny i innych składników.
Działania reklamujące McDonald’s są prowadzone m.in. w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marketingową firmy na naszym rynku odpowiadają agencje DDB&tribal i Gutenberg Networks (kreacja i adaptacja reklam) oraz dom mediowy OMD (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Ojcowie ułatwiający dzieciom randkę reklamują Maestro Burgera w McDonald’s (wideo)