SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MBridge rozpoczyna obsługę drogerii LaDiosa

Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google.

W ramach współpracy skoncentrowano się na szeroko zakrojonym performance marketingu, realizacji strategii SEO i wsparciu w zakresie analityki, a celem nadrzędnym jest przede wszystkim wzrost sprzedaży, wraz ze zwiększeniem świadomości LaDiosa wśród konsumentek i konsumentów, poprawą widoczności marki w wynikach wyszukiwania oraz zwiększeniem ruchu płatnego i organicznego. 

Za działania SEO odpowiedzialni są Łukasz Rusek – SEO specialist oraz Tomasz Klusek – manager działu SEO. Kampaniami Google Ads, Meta Ads i Bing Ads zarządzają z kolei Rafał Olas – performance marketing specialist i Piotr Świniarski – performance marketing manager. 

O spójność strategii dba Piotr Grabarczyk, team leader oraz digital strategist w MBridge. Współpraca została nawiązana w ramach zapytania ofertowego, a wspólnie ustalona strategia działań poskutkowała podjęciem jej na czas nieokreślony. 

Dołącz do dyskusji: MBridge rozpoczyna obsługę drogerii LaDiosa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl