Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi
Marka kosmetyczna Max Factor rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej do globalnej obsługi po raz pierwszy od momentu sprzedania jej przez Procter&Gamble koncernowi Coty. Budżetu broni Leo Burnett.
Procter&Gamble sprzedał markę Max Factor koncernowi Coty w 2015 roku - razem z innymi swoimi kosmetycznymi brandami.
Obecnie rozpoczęty przetarg koordynuje Observatory International. Obsługi klienta broni agencji Leo Burnett, która pracowała dla Max Factor od wielu lat. Agencja w 2006 roku powołała specjalną dywizję do obsługi wielu marek należących wówczas do Procter&Gamble m.in. takich jak Max Factor, Wella czy Clairol.
Transakcję zakupu marek kosmetycznych od P&G koncern Coty sfinalizował w październiku 2016 roku.
Mediowo koncern Coty obsługiwany jest międzynarodowo przez dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi