SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski client partnerami w dentsu

Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansowali w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko client partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.

od lewej: Mateusz Sikorski, Aleksander Łukomski od lewej: Mateusz Sikorski, Aleksander Łukomski

Mateusz Sikorski pracuje w strukturach Red8 (grupa dentsu Polska) od 2016 r. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach: Grey, JWT oraz Scholz & Friends, realizując projekty lokalne i regionalne dla P&G, Nestle, Carlsberg, Mondelez czy Tchibo. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jego obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu obsługującego klientów takich jak: Santander Bank Polska, Kross oraz Netia.

Z kolei Aleksander Łukomski z branżą związany jest od 18 roku życia. Zaczynał w Communication Unlimited, a następnie objął stanowisko account managera w Grey. Tam odpowiadał za działania dla Nokii, Plusa dla Firm, eBay, Specjal i Tatry.
Pracę w Red8 (grupa dentsu Polska) rozpoczął w 2008 r., gdzie najpierw jako account supervisor, a później account director odpowiadał za prowadzenie działań 360’ dla marek z grupy Carlsberg (Kasztelan, Okocim), Fortuna, Unilever Axe, Totalizator Sportowy oraz Zelmer. Awansując w strukturach dentsu Polska, pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów z sektora finansów, retail i FMCG.

 

Dołącz do dyskusji: Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski client partnerami w dentsu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl