SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Ogórkiewicz: z „Newsweeka” na head of ecommerce w 4Fun Media

Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Marta Ogórkiewicz, fot. Marek SzczepańskiMarta Ogórkiewicz, fot. Marek Szczepański

- Marta odpowiedzialna będzie w 4fun Media za rozwój produktów digitalowych takich jak Republika 4Fun, a także szeroko pojętego e-commerce - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Misiak, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu w Grupie.

Ostatnio Marta Ogórkiewicz pracowała w Ringier Axel Springer Polska, gdzie przez dwa lata była odpowiedzialna za digitializację marki „Newsweek”, rozwój nowych formatów i produktów kontentowych na aplikacjach mobilnych, stronie www oraz paid content. Zajmowała się także kampanią wprowadzającą na rynek platformę Newsweek Plus.

Wcześniej związana była z Grupą Allegro, gdzie przez kilka lat odpowiadała za strategię i zintegrowane kampanie marketingowe marek należących do Grupy w Polsce oraz regionie Ukraina, Rosja, Czechy i Węgry. Ponadto ma na koncie projekty gamingowe, z branży mediowej.

Latem Grupa 4Fun Media uruchomiła projekt Republika 4Fun, skierowany do widzów i odbiorców stacji nadawcy, dla których przygotowano benefity, konkursy i nagrody.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2016 roku udział kanałów Grupy 4Fun Media w rynku telewizyjnym wyniósł 0,26 proc.

Dołącz do dyskusji: Marta Ogórkiewicz: z „Newsweeka” na head of ecommerce w 4Fun Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl