Marta Ogórkiewicz: z „Newsweeka” na head of ecommerce w 4Fun Media
Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Marta odpowiedzialna będzie w 4fun Media za rozwój produktów digitalowych takich jak Republika 4Fun, a także szeroko pojętego e-commerce - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Misiak, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu w Grupie.
Ostatnio Marta Ogórkiewicz pracowała w Ringier Axel Springer Polska, gdzie przez dwa lata była odpowiedzialna za digitializację marki „Newsweek”, rozwój nowych formatów i produktów kontentowych na aplikacjach mobilnych, stronie www oraz paid content. Zajmowała się także kampanią wprowadzającą na rynek platformę Newsweek Plus.
Wcześniej związana była z Grupą Allegro, gdzie przez kilka lat odpowiadała za strategię i zintegrowane kampanie marketingowe marek należących do Grupy w Polsce oraz regionie Ukraina, Rosja, Czechy i Węgry. Ponadto ma na koncie projekty gamingowe, z branży mediowej.
Latem Grupa 4Fun Media uruchomiła projekt Republika 4Fun, skierowany do widzów i odbiorców stacji nadawcy, dla których przygotowano benefity, konkursy i nagrody.
Dołącz do dyskusji: Marta Ogórkiewicz: z „Newsweeka” na head of ecommerce w 4Fun Media