Zmiany w marketingu T-Mobile
Dział marketingu T-Mobile zostanie zreorganizowany. Zmiany wejdą w życie na początku przyszłego roku. W związku z reorganizacją nową rolę obejmie Krzysztof Jankowski, a z firmą rozstanie się Piotr Bubak.
W dziale marketingu T-Mobile z połączenia obszarów marketingu usług abonamentowych i rozwoju usług stacjonarnych powstanie nowy departament Tribe Household.
Dyrektor departamentu usług abonamentowych Piotr Bubak podjął decyzję o odejściu z T-Mobile. Pozostanie jednak w firmie do czasu zakończenia przekazywania obowiązków do nowej jednostki - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Mróz, odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną operatora. - W tej chwili nie możemy jeszcze podać nazwiska osoby, która obejmie Tribe Household - zastrzega Mróz.
Krzysztof Jankowski z nową rolą w T-Mobile
Utworzony zostanie także Departament Marki i Customer Experience, który przejmie również zadania obszaru strategic commercial planning. Departament ten będzie prowadzony przez Paulinę Rekosz, obecnie director of corporate strategy and project portfolio management department.
W kierowanym przez Rekosz departamencie Krzysztof Jankowski, obecnie szef departamentu zarządzania marką, poprowadzi projekt nowego pozycjonowania T-Mobile - informuje nas Konrad Mróz.
Odchodzący z T-Mobile Piotr Bubak pracował w firmie od 2016 roku, odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych oraz transmisji danych dla klientów indywidualnych. Wcześniej pracował jako head of mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję CMO w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska.
Przez wiele lat Bubak był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako dyrektor marketingu i PR, czy account manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną.
Rośnie liczba abonentów T-Mobile
Liczba klientów abonamentowych zwiększyła się z 7,581 do 7,748 mln, a tych korzystających z ofert prepaidowych - z 3,49 do 3,677 mln. Wskaźnik rezygnacji użytkowników (churn) wyniósł jedynie 0,6 proc.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w marketingu T-Mobile