Marcin Dorociński i "moje cele" w nowej kampanii Santander Bank Polska (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić ma to usługa "Moje cele". Kampanię przygotowały agencje FCB Bridge2Fun, Starcom i Propeller.
Kampania w humorystyczny sposób ma pokazywać, że w życiu nic samo się nie robi i że nawet najprostsze rzeczy wymagają naszego zaangażowania. Wyjątkiem ma być nowa, bezpłatna usługa "Moje Cele" w aplikacji Santander mobile, która oszczędza na wybrany cel. Wystarczy w aplikacji wybrać na co i w jakiej formie chce się oszczędzać – przez odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów.
- Bardzo uważnie obserwujemy młodych konsumentów i stale szukamy rozwiązań, które mogą ułatwić im życie. W naszej nowej komunikacji postawiliśmy na funkcję, która wspiera oszczędzanie – czynność niełatwą, szczególnie dla młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają zarządzać swoim budżetem. W młodym wieku mniej myślimy o odkładaniu, a więcej o czerpaniu z życia jak najwięcej. Lecz gdy coś dzieje się samo, tak jak przypadku, gdy środki automatycznie się odkładają, to nawet pozornie niemożliwe oszczędzanie staje się łatwiejsze - komentuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska.
Tłem muzycznym spotu jest cover kultowego klasyka Steve Miller Band „The Joker”.
Jest to drugi spot w jesiennej odsłonie kampanii "Moje cele". Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz internecie. Autorem drugiej odsłony kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński i "moje cele" w nowej kampanii Santander Bank Polska (wideo)