'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje dziecko" (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w październiku 2008 r. wyniosła 102 081 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse
Polska), który w październiku sprzedał się w ilości 94 879 egz.
(wzrost o 36 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"
(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (wzrost o
7,7 proc.).
październik |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 102 081 | 91 098 |
Twoje dziecko | 94 879 | 69 479 |
Dziecko | 83 660 | 77 291 |
Mam Dziecko | 76 380 | 78 855 |
Rodzice | 63 359 | 48 789 |
M jak mama | 45 057 | 53 391 |
Twój maluszek | 20 044 | 21 772 |
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował
miesięcznik "Twoje dziecko".
2008 |
||
|
październik |
wrzesień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 102 081 | 103 811 |
Twoje dziecko | 94 879 | 61 746 |
Dziecko | 83 660 | 78 980 |
Mam Dziecko | 76 380 | 87 235 |
Rodzice | 63 359 | 51 870 |
M jak mama | 45 057 | 61 154 |
Twój maluszek | 20 044 | 14 824 |
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę