SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców we wrześniu 2008roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" we wrześniu br. wyniosła 103 811egz. i była o 4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer), który we wrześniu sprzedał się w ilości 87 235 egz. (spadeko 18 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (AgoraSA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 78 980 egz. (spadek o 40proc.).

wrzesień

20082007
ZKDPSprzedażogółem
Mamo,to ja103 81199 426
MamDziecko87 235106 108
Dziecko78 980129 510
Twojedziecko61 74653 070
M jakmama61 15447 724
Rodzice51 87055 687


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"M, jak mama".

2008

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo,to ja103 81195 270
MamDziecko87 23588 775
Dziecko78 98082 812
Twojedziecko61 74654 903
M jakmama61 15443 188
Rodzice51 87045 280

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl