„Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku
Dziewiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,88 mln widzów. To o 190 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 17 września) wyniosła 2,87 mln osób, co przełożyło się na 21,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,75 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.
Odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
03-09-2015 | 20:01 - 21:39 | 2 655 328 | 19,85% |
10-09-2015 | 20:00 - 21:38 | 2 933 960 | 22,41% |
17-09-2016 | 20:00 - 21:41 | 3 029 357 | 21,47% |
Średnio: | 2 874 478 | 21,24% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 190 tys. widzów (minimalnie wzrósł udział produkcji w grupie 4+, ale spadł w 16-49). Wówczas pierwsze trzy odcinki ósmej serii talent-show średnio oglądało 3,06 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,13 proc. oraz 21,50 proc. udziału.
„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 11,08 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 11,01 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmów animowanych; 9,39 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: TVP2, Polsat i TVP1.
Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji
Konkurencja dla odcinków talent-show z 3, 10 i 17 września br. | ||||||
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN - Mam talent! 9 | 2 874 478 | 21,24% | 1 051 969 | 20,69% | 1 585 213 | 20,75% |
TVP2 | 1 499 974 | 11,08% | 606 471 | 11,93% | 927 063 | 12,13% |
TVP1 | 1 490 223 | 11,01% | 348 250 | 6,85% | 683 772 | 8,95% |
Polsat | 1 270 578 | 9,39% | 675 756 | 13,29% | 871 405 | 11,41% |
Warto dodać, że czwarty odcinek 9. edycji talent-show, pokazany 24 września o 20.00, miał 2,90 mln widzów.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-sierpniu-duzy-wzrost-ogladalnosci-tvp2-seriale-tvp-i-io-hitami-miesiaca
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku